آموزگارجنوب
متنوع

 

میخواهم بگویم......

فقرهمه جاسرمیکشد.....

فقرگرسنگی نیست،عریانی هم نیست....

فقرچیزی رانداشتن است ولی،آن چیزپول نیست...طلاوغذاهم نیست..

فقر،همان گردوخاکی است که برکتابهای فروش نرفته ی یک کتاب فروشی می نشیند...

فقر،تیغه های برنده ی ماشین بازیافت است،که روزنامه های برگشتی راخرد می کند...

فقر،کتیبه ی سه  هزارساله ای است که روی آن یادگاری نوشته اند...

فقر،پوست موزی است که ازپنجره ی یک اتومبیل به خیابان انداخته می شود..

فقر،همه جا سرمی کشد...

فقر،شب رابی غذاسرکردن نیست

فقر،روزرابی اندیشه سرکردن است...

ارسال در تاريخ شنبه 25 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

ازمعلم دینی پرسیدند،عشق چیست؟گفت:حرام است.

ازمعلم هندسه پرسیدندعشق چیست؟گفت:نقطه ای که حول محورقلب جوان می گردد.

ازمعلم تاریخ پرسیدند عشق چیست؟گفت:سقوط سلسله قلب جوان.ازمعلم ادبیات پرسیدندعشق چیست؟گفت:محبت الهیات است.

ازمعلم علوم پرسیدندعشق چیست؟گفت:تنهاعنصری است که بدون اکسیژن می سوزد.

ازمعلم ریاضی پرسیدندعشق چیست؟گفت:تنهاعددی است که هرگزتنهانیست.

ازمعلم فیزیک پرسیدندعشق چیست/گفت:تنها آهن ربایی است که قلب جوان رابه سوی خود می کشد.

ازمعلم ورزش پرسیدندعشق چیست؟گفت:تنهاتوپی است که اوت نمی شود.

ازمعلم انشا پرسیدند:عشق چیست؟تنهاموضوعی است که می شودتوصیفش کرد.

ازمعلم زیست پرسیدندعشق چیست؟گفت:تنهامیکروبی است که ازراه چشم واردمی شود.

ازمعلم شیمی پرسیدندعشق چیست/گفت:تنهااسیدی است که روی قلب اثرمی گذارد.

واقعا

عشق

چیست؟

ارسال در تاريخ جمعه 24 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار
ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

 

مش کنیزبهارراتکاندروی خشکسالی

غلمک گیاه خشک راپیچاند درگلوی گاو

پروانه هارادرمن آتش بزن

ودریاراغرق کن درلیوان

درست وقتی که خواب باران تابستان دیدم

ابرهای مصنوعی باغ های((تمبانو))رابارورنکردند

بهای خشکسالی علامتی که برپلک های من خوابیده

نصیرایی

مناسب نبود

باتوده های موسمی که به غرب می رفت می سوخت

مش کنیز گره کور چادرش رابازکرد

رفت پست بانک((نصیرایی))مستمری اش رابگیرد

مادرطرح جایگزین کردن لیموهای مرض گرفته با

نباتی دیگرزیان دیدیم

من ازکناره ی رودخانه پاپس کشیده بودم

دیگرهیچ جای((میناب))جذابیت ندارد

نه باغ ((گلشوار))باانبه های سترگش

نه باغ ((دهوسطی))که خودش رابه آتش کشید

دیگر((باغ نو))نیستم

حتی اگر در((چلوگاومیشی))اسب های پرنده رابرای تفریح به کیش ببرند

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

پارک های بندرعباسپارکهای شهر بندرعباسپارکهای ساحلی

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

 

پیرمردی تنها درمینه سوتا زندگی می کرد. 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

bullet ارزشیابی توصیفی

تعريف ارزشيابي توصيفي : الگويي كيفي است كه تلاش مي كند به عمق و كيفيت يادگيري همه جانبه ي دانش آموزان توجه كند و توصيفي از وضعيت يادگيري آنها ارائه دهـد كه مـوجب اصلاح و بـهـبـود و توسعه ي مهارتها ، دانش ها و نگرش هاي دانش آموزان  شود .

اهداف :

1 – بهبود كيفيت فرايند ياد دهي – يادگيري

2 – فراهم نمودن زمينه ي مناسب براي حذف پديده ي تاسف بار بيست گرايي

3 – تاكيد بر اهداف آموزش و پرورش از طريق توجه به فرايند ياد گيري به جاي تاكيد بر محتوي

4 – فراهم نمودن زمينه ي مناسب براي حذف حاكميت مطلق امتحانات پاياني

5 – افزايش بهداشت رواني در محيط ياد دهي – يادگيري باكاهش اعتبار نمره و كاهش استرس

6 – پرداختن به تمامي ابعاد دانش آموزان ( جسماني – اجتماعي – عاطفي – عقلاني )

7 – و …

ابزارهايي كه مي توان در ارزشيابي توصيفي از آنها بهره گرفت :

بازخورد : نظر و واكنش معلم ، نسبت به وضعيت يادگيري دانش آموز است .

انواع باز خورد : بازخورد رسمي = نوشته ها و توصيه هاي معلم

بازخورد غير رسمي = صحبتهاي شفاهي معلم با دانش آموزان در حين كار و فعاليت ياد گيري

براي ارائه ي يك بازخورد سازنده از فعاليت كودك ، بهتر است جملات خود را بااين عبارتها آغاز كنيد :

دانش آموز خوبم ( يا دختر و پسر خوبم ) شما موفق شده ايد كه ………………………………..

باخوشحالي زياد مي گويم كه شما از عهده ي ………………………………………

پسر خوبم شما …………………………..را ياد گرفته ايد .

تواناييت در …………………………بهتر شده است .

كارت نسبت به قبل بهتر شده است .

پيداست كه براي اين كار خيلي تلاش كرده اي .

امروز از كارت لذت بردم .

وقتي مي بينم كه كارت بهتر شده است ، خوشحال مي شوم .

امروز موفق شدي كه ……………….را به درستي انجام بدهي .

تلاشت براي انجام اين كار ، ستودني است .

بازخوردها بايد فرد را به تلاش بيشتر وادارد ، جملاتي مانند ( توهميشه موفق هستي ) نوعي خوش بيني بيش از حد را به وجود مي آورد كه ممكن است سطح تلاش كودك را كاهش دهد ، بنابـر ايـن بـازخـورد هاي مثبت افراطي نقش مخربي در شخصيت كودك دارد .

اگر معلم قصد داشته باشد ايـن مفهوم را بـرساند كـه دانش آموز نياز مند كمك و فعاليت خاصي است ، بهتر است جملات خود را با اين عبارتها آغاز كند :

نياز مند آن است كه …………………………………………

در زمينه ي ……………………………….به تقويت نياز داري

به نظر مي رسد در ………………………………….مشكل داري

با انجام فعاليتهاي ………………………در زمينه ي ……………………….موفق مي شوي

جملاتي كه نبايد آنها را در بازخوردهاي توصيفي به كار برد :

نمي تواند يا نمي تواني                   هميشه اشتباه مي كني             

قادر نيستي يا قادر نيست

كارهايت كثيف و نامرتب است         هميشه ناقص مي نويسي

ويا هر برچسبي كه منجر به برداشت منفي از تواناييها و قابليتهاي دانش آموز شود .

موارد استفاده از روش ( واقعه نگاري ) :

روش واقعه نـگاري يـك روش مـشاهـده ي مستقيم رفتار است و ابزاري است كه از طـريـق آن بـرخـي رفتارها و اعمال ويژه ي دانش آموز در آن ثبت مي شود تا در هنگام ارزشيابي از آن استفاده شود . اين ابزار در هر زمان كه معلم احساس كند لازم است رفتار خاصي از كودك در زمينه ي درسي – اجتماعي و … ثبت شود اقدام به استفاده از آن مي كند . كل رفـتـار ، صـرف نظر از مـثبـت يا مـنـفي بـودن آن ثـبت مي شود . لازم است شرايط بروز رفتار نيز مشخص شود و فعاليتهاي خاص درسي ، رفـتـار اجـتماعي ، رفتار عاطفي ، فعاليت بهداشتي و … رانيز مي توان به طور خاص ثبت كرد .

معلمان مي توانند به شيوه هاي مختلف و متناسب با علاقه ي خود برگهاي ثبت مـشـاهده را طبقه بندي و نگهداري نمايند .

مي توانند آنها را به صورت دفترجه اي در آورند و در آن بـراي هـر دانـش آمـوز تعدادي بـرگ در نظر بگيرند .

لزومي نيست كه براي هر دانش آموز مشاهده اي ثبت شود .

اين برگها تنها در نزد معلم باقي مي ماند ودر صورت نياز به مدير ، معاون ، يا والدين عرضه مي شود .

در پايان سال تحصيلي معلم مي تواند اين برگها را امحا كند و يا بـرگهـا را در پـوشـه ي مخصوص قرار دهد.

پوشه ي كار : ابزاري است كه مجموعه اي از نمونه ي آثارو محصولات فعاليتهاي مختلف دانـش آمـوز ، در آن به شكل مدوني گرد آوري مي شود كه قابل ارزشيابي باشد .

موادي كه در پوشه ي كار نگهداري مي شوند ، مي تواند شامل موارد زير باشد:

آثار و تكاليف نوشتني دانش آموز ، تمرينات ، املا ، و جمله نويسي و ….

آثار هنري دانش آموز از قبيل : نقاشي ها

آزمون هاي مدادكاغذي ( آزمونها بايد بدون بارم باشند )

گزارشي از فعاليتهاي علوم – فعاليتهاي كلاسي و خارج از كلاس

تشويق ها و …

چك ليست ( سياهه ي رفتار ) : عبارتست از مجموعه اي از نشانه هاو شواهد كه به يك انتظار يا انتظارات خاصي مربوط مي شوند . معلم بر اساس مشاهدات معمول خود در كلاس درس يا فضايي ديگر ، وجـود يا عدم وجود شواهد را در رفتار و عملكرد فرد مشخص مي نمايد .

همكاران محترم توجه داشته باشند كه :

استفاده ي گسترده از چك ليست ها خسته كننده و وقت گير است و بر اين اساس معلم تـنـها در مـوارد خاص كه تشخيص مي دهد از اين ابزار بايد استفاده كند .

بهتر است چك ليست در پوشه ي كار نگهداري شود .

ترديدي نيست كه براي تمام انتظارات و اهداف نبايد چك ليست درست كرد .

انتظارات و اهدافي كه از روشهاي ديگر مي توان شواهدي گرد آوري كرد نيازي به چك ليست ندارند .

آزمون هاي مداد كاغذي : يكي از ابزارهاي جمع آوري اطلاعات بـراي ارزشيابي از عـمـلكرد تـحصيـلي دانش آموزان است كه در برخي دروس مانند رياضي ، املا ، و … با نظر معلم از آن استفاده مي شود و در دروس ديگر مانند علوم ، قرآن ، خواندن ، و ورزش نيازي به آزمونهاي مدادكاغذي نيست .

توجه : اين آزمون ها نبايد وضعيت اضطراب آور امتحان را تداعي كند.

شرايط بايد طوري فـراهـم شود كـه دانش آموز بـدون نگراني و مـانند جلسات اجراي تكاليف درسـي پاسخگوي سوالات كتبي معلم باشد .

در ارزيابي آزمون ها تنها به باز خورد توصيفي اكتفا شده و از دادن هر گونه رتبه يا نـمره خود داري شود .

ضمناً در بـررسـي نتايج اين آزمون ها مي توانيم از روش ( خود سنجي ) و ( همسال سنجي ) استفاده كنيم .

مقياس ها در عملكرد درسي :

در حد انتظار ( تحقق يافته ) : خطا حد اكثر 2 يا 3 مورد

نزديك به حد انتظار ( نسبتاً تحقق يافته ): خطاهاي بيش از سه مورد

احتياج به تلاش بيشتر : خطاهاي مكرر و زياد ديده شود و به عبارتي دانش آموز به نيمي از اهداف و انتظارات دست نيافته است

 

ارسال در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار
ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

 

 

 

آينده نگر،خنده هايش را براي روز مبادا نگه داشته بود.

دنبال شادی باش ، غم تو را پیدا خواهد کرد.

 آدمهاي چشم چران، نگاهشان را به هر گوشه اي پرتاب مي كنند.

پول گره خيلي از مشكلات را باز مي كند ولي دهان خیلی ها را هم مي بندد.

 در بعضي از كشورها،حقوق بشر را به حساب حقوق حيوان واريز مي كنند.

عدالت اقتصادي وقتي برقرار مي شود كه از « ماليات گيرندگان » نيز ماليات گرفته شود.

بيان انديشه در زيباتري شكلش هنر است.

زمانه بديست، كوه حقيقت تبديل به صخره اي كوچك شده است.

چون خودش كر بود خيال مي كرد كه مردم لال هستند.

زندگي بين تولد و مرگم فاصله انداخت.

 

ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

تمرکز:

 

 در ابتدای کلاس اجازه دهید دانش آموزان با هم خوش و بش کرده و حرف هایشان را به همدیگر بزنند و عادت دهید که در عرض چند دقیقه حرف هایشان را تمام کرده و منتظر شروع درس توسط شما باشند. بعد از سکوت دانش آموزان شما نیز چند ثانیه سکوت کنید تا توجه بیشتر آنان جلب گردد. سپس درس آنروز را با صدایی آهسته تر از مواقع معمولی شروع کنید. بطور معمول جو کلاسی معلمی که صدای آرامی دارد ساکت تر از کلاس معلم دارای صدای بلند و خشن می باشد.

       بیان خواست های روشن و واضح:
شک و تردید و عدم اطلاع دقیق دانش آموز از بر نامه کلاس باعث می شود که میزان هیجان و استرس در کلاس افزایش یابد. لذا ابتدا به دانش آموزان بگویید که چه مواردی در کلاس مطرح خواهد شد و بعد از اتمام درس ، آنان چه فعالیت هایی انجام خواهند داد؛ حتی می توانید برای آخر کلاس فرصت گفتگو یا رفتن به کتابخانه و غیره را اعلام نمائید.

      نظارت:
زمانی که دانش آموزان در حال انجام تکالیف خود هستند در میان آنان قدم بزنید و سعی کنید در حدود دو دقیقه یک دور کامل در تمام کلاس بزنید و نحوه فعالیت دانش آموزان را نظارت نموده و به سوالات فردی با صدای آرام که حواس دیگران را پرت نکند ، پاسخ دهید.

       نمونه و مدل سازی:
از لحاظ فعال بودن ، وقت شناسی ، اشتیاق کاری ، صبر و نظم الگوی مناسبی برای دانش آموزانتان باشید. اگر می خواهید دانش آموزان با صدای آرامتری به فعالیت های خود بپردازند ، بهتر است که خود شما نیز وقتی در کلاس قدم می زنید با صدایی آرام صحبت کنید.

       برقراری ارتباط غیر کلامی:
معمولاً وسیله ارتباطی غیر کلامی معلمان کوبیدن بر روی میز با چوب ، کلید ، خود کار و غیره است. علاوه بر آن ترفند های غیر لفظی می تواند به صورت ایما و اشاره ، حالات چهره و یا به صورت علامت های مختلف به وسیله دست باشند. بر قراری ارتباط غیر لفظی به جای بیان شفاهی منظور خود در موقعیت های مناسب می تواند به سکوت و آرامش و نظم کلاسی تاثیر قابل ملاحظه ای داشته باشد.

       کنترل محیط کلاس:
سعی کنید محیط کلاس را به مکانی گرم و دوست داشتنی تبدیل کنید؛ بطور معمول دانش آموزان به مکانی که یکنواخت نبوده بلکه متغیر باشد ، علاقه بیشتری نشان می دهند؛ مکان هایی با عکس ها و پوستر های رنگی جذابیت بیشتری برای دانش آموزان ایجاد می کنند. نوجوانان نسبت به علایق شخصی معلمان خود و خصوصیات آنان کنجکاوند ، از اینرو سعی کنید بعضی از موارد شخصی خود را برای آنها باز گو کنید. وقتی دانش آموزان شما را بهتر شناختند ، مشکل کمتری در تربیت آنان خواهید داشت.

      برخورد های نسبتاً آرام داشتن با دانش آموزان
زمانی که دانش آموزی در مقابل شما ایستادگی کرد ، قبل از فرستادن پیش مدیر و معاونان فرصت لازم برای دفاع از خود را برایش بدهید تا توضیح دهد و اعتمادش به شما جاب گردد. یک معلم آگاه به هیچ وجه اجازه نمی دهد که دانش آموز به خاطر بد رفتاریش در کانون توجه دیگران قرار گیرد و همواره قبل از وقوع یک مشکل می تواند آنرا حدس بزند و نحوه برخورد او با دانش آموزان خاطی بصورت ناپیدا و غیر محسوس است و مزاحمتی برای دیگر دانش آموزان بوجود نمی آورد.

       تادیب مثبت
در این روش سنتی که توسط «کنتر» ارائه شده معلم در واقع رئیس است و هیچ دانش آموزی حق دخالت در امور دیگران را ندارد و یک سلسله قوانین مشخص تعیین می شود که نظارت دقیق بر اجرای انها صورت می گیرد.

      دستور های مثبت و سازنده
یکی از جزئیات برنامه تادیب مثبت ، دستورات مشخصی است که معلم به یک دانش آموز خطا کار گوشزد می کند. این دستور ها باید مشخص و واضح باشند و انتظارات معلم از دانش آموزان کاملاً روشن گردد. از بیان جملاتی مانند « من می خواهم که تو..... » یا « من انتظار دارم که تو.... » یا « من احتیاج دارم که تو ....... » خود داری کنید؛ زیرا با این جملات دانش آموز فکر می کند که به خاطر معلم باید بعضی مقررات را رعایت نماید نه این که وظیفه مشخص خودش به عنوان دانش آموز می باشد.

  بیان دستور های انسان دوستانه
آقای «توماس گوردون» ابداع کننده روش تربیتی به نام TET  می گوید: این روش را به سه قسمت تبدیل کنید. اول شرح حالی از رفتار دانش آموز تهیه کنید ، مثلاً وقتی معلم صحبت می کند دانش آموز حرف می زند. دوم اینکه تاثیر رفتار های مختلف دانش آموز را بر روی معلم مشخص کنید ، مثلاً معلم مجبور می شود تدریس را متوقف کند و غیره. سوم اینکه اجازه بدهید تا دانش آموز متوجه شود که چه احساسی در معلم ایجاد می کند ، مثلاً باعث عسبانی شدن معلم می شود. سپس احساستان را به صورت انسان دوستانه به دانش آموز مطرح کنید مثلاً در مقابل دانش آموزی که با حرف زدن مزاحم تدریس شما شده به شکل انسانی بگویید: من اصلاً متوجه نمی شوم چکار کرده ام که تو برخلاف بقیه دانش آموزان به معلمت احترام قائل نمی شوی ، احیاناً اگر با تو تند صحبت کرده ام یا اینکه توجه کافی به تو نداشته ام ، لطفاً به من بگو تا بدانم........ .

   تربیت مفید و موثر
به جای اینکه فهرستی از کار هایی که دانش آموزان نباید انجام دهند را تهیه کنید ، می توانید از قوانین موجود مدرسه و کلاس استفاده کرده و خواست های خود را به صورت جملات مثبت بیان نمایید. مثلاً به جای گفتن دعوا ممنوع ، بگویید «اختلاف خود را به صورت عاقلانه حل و فصل کنید.


منبع: ماهنامه آموزشی و تربیتی پیوند ، مهر 1385 ، شماره 324 ، مترجم: سیمین سلیمانی

 
ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

وظایف معلم در ارزشیابی توصیفی

1-تهیه و تدوین نقشه  ارزشیابی تحصیلی-تربیتی متناسب با اهداف و انتظارات

2- تهیه و تنظیم و ابزارهای مناسب برای سنجش و ارزشیابی مثل آزمون، پوشه کار، ثبت مشاهدات و ...

3- ارزشیابی دانش آموزان در زمان انجام فعالیت های یادگیری و ارایه نتیجه (ارایه بازخورد) به آنها برای آگاهی از وضعیت تلاش و پیشرفت خود،

4- ثبت و نگهداری اطلاعات جمع آوری شده به وسیله ابزار های مختلف و تجزیه و تحیل آنها به منظور ارایه راهنمایی لازم به اولیا و دانش آموزان

5- تعیین تکالیف مناسب با رعایت شرایط و ویژگی های سنی و بررسی آنها به منظور شناسایی میزان تلاش، پیشرفت و موفقیت دانش آموزان،

6- برگزاری آزمون های مورد نیاز با رعایت این نکته که آزمون فقط برای جمع آوری اطلاعات است و جدای از فرآیند یاددهی-یادگیری دیده نشود و بدور از هر گونه شرایط اضطراب آور و نگران کننده باشد و از نتیجه آن فقط برای رفع موانع یادگیری و کمک به دانش آموز استفاده شود،

7- تنظیم گزارش های مناسب برای والدین و ارایه آن به صورت حضوری یا مکتوب حداقل هر 2 ماه،

8- تنظیم گزارش پیشرفت تحصیلی (کارنامه) در هر نوبت و ارایه اطلاعات دقیق در زمینه فعالیت و کوشش دانش آموزان برای والدین،

9- تصمیم گیری در مورد ارتقا یا تکرار پایه در صورت عدم کسب شرایط لازم (با توجه به تمام تلاش هایی که معلم، والدین و دانش آموز انجام داده اند).

ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

 

         اگرتنهاترین تنهاشوم،بازهم خداهست

 

ارسال در تاريخ جمعه 19 تير 1398برچسب:, توسط آموزگار

 

یک مجمعه خرمای تازه،داروندارتو همین است

یک گوشه ازبازاربندر،سهم توازکل زمین است

باوانت همسایه هرصبح زود،بازار می آیدسراغت

هرروزدشت اولت آه،هرروزغصه درکمین است

باالتماسی گرگرفته،آتش به مالت میزنی زود

خاله بیاخرمای میناب،خاله ببر که بهترین است

درخانه تنهایندگلها،فکرت تمام وقت آنجاست

ازپشت برقع می شوددید،تشویش باچشمت عجین است

بابیست وچند اندوه ،فهمیده ای که روزهایت

یک چیزراکم دارد عین انگشتری که بی نگین است

این جای خالی ردمردیست که گم شده دردود،روزی

مردی که درچشم خداهم شیطان شده،حتمالعین است

دورخودت راخط کشیدی یک عمربعدمرد،اما

پای تمام زخمهایت،مهرهزاران آفرین است

                                               شاعرجوان جنوب خانم اسپید

ارسال در تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

شاگرد بهترین داورآموزگاراست.

درهرتالارسخنرانی آنهایی بیشتربرای شماکف میزنند که کمتربه سخنان شماگوش می دهند.

همیشه ازدوستیهابه این دلیل پشیمان میشوم که:یاصمیمیت وصفای مرابه حساب ساده لوحی میگذارندیازیرکی مرابه حساب نیرنگ بازی...

اوج صمیمیت این است که به دوستانمان اعتراف کنیم که نسبت به آنهاصمیمی نیستیم.

هنگامی احساس خوشبختی می کنیم که بفهمیم همه (مثل ما)بدبختند.

                         اندیشه های خام

                      دکترحسن هنرمندی                      

 

 

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

مسافر

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

نژاد برتریکنوع قارچ سمی سفیدی است که بیشتر درسواحل غربی می روید.

نژاد برترصلیب طلای عیسی رابه قوم یهود می فروشدوقوم یهود رایک جا روانه ی کارخا نه ی آدم سوزی می کند

وسپس تلافی آن رابرسر قوم عرب که برادرزاده ی قوم یهود است در می آورد.

نژادبرتر انسان ها رابه ماشین تبدیل می کند ،سپس همه ی نیروی شیطانی را به کار می برد تاماشین را انسان کند.

نژاد برتردرآزادترین سرزمین های جهان برای اسیر شدن انسانهای سرزمین های دیگر طرح توطئه می ریزد.

نژاد برترنمی تواند بپذیرد که درسرزمین های دیگر کسانی پیدا می شوند که از نژادبرتر واقعا برتر باشند.

نژادبرترکه دوسه قرنی است به خود بالیده وتافضاراه جسته است نمی پذیرد که روح سود جویی وسوداگری بی کران اومردم همه جا رابرضد او شورانده است.

نژاد برتر درشهر وخانه ودرجامعه ومغز مالانه کرده است.آگاهانه ،با سلاح نژادبرتر ،بانژادبرتربه ستیزه برخیزیم.

ارسال در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

ازجنوبم ازجنوبی خردوخسته ،ازدیارشعروشرجی،ازدلایی گرم ومرگی...

ازسرزمین ناصریا،رضا صادقی و..وازسرزمین مردم گمنام وقانع اما باقلبهایی همچون خلیج همیشگی فارس.

ازاین به بعد اگر خدا یاریمان کند بامطالب متنوعی مانند:آموزشی ،طنز،سرگرمی و...درخدمت شما هستیم.

مارا از نطرات خوبتان بی نصیب نگذارید.

ارسال در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط آموزگار

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد